Ons bestelproces
Veelgestelde vragen over ons bestelproces:
- 1. Hoe kan ik bestellen?
- 2. Hoe krijg ik mijn product(en)?
- 3. Hoe kan ik betalen?
1. Hoe kan ik bestellen?
U kunt onze producten bestellen door op onze website uw gewenste producten in uw winkelmandje te plaatsen of door telefonisch contact met ons op te nemen via het telefoonnummer dat onderaan de website vermeld staat. Producten kunnen zowel mét als zónder decoratie besteld worden. De website www.samdam.be is uitsluitend gericht op rechtspersonen.
U kunt de huidige voorraad van onze meeste producten bekijken. Indien de verkoopprijs van een product niet wordt getoond, dan kunt u klikken op de button Offerte aanvragen, om een prijsopgave op te vragen.
2. Hoe krijg ik mijn product(en)?
Aan de rechterkant van iedere productpagina, treft u een overzicht van de levertijd van ieder product. Deze kan overigens per product verschillend zijn. Het is aanbevolen om de gehele bestelling in één keer te verzenden, wat betekent dat normaliter de langste leveringstijd wordt aangehouden, mits er alleen maar producten worden gekozen met een korte leveringstijd.
Transportkosten:
- - GRATIS – voor alle bestellingen boven 500 euro;
- - Afhankelijk van gewicht en afstand. De transportkosten voor een koerier zijn niet inbegrepen in de prijzen welke op onze website getoond worden. Deze kosten worden aan de klant bekend gemaakt, nadat de informative online is ingegeven.
3. Hoe kan ik betalen?
De volgende betalingsmethodes zijn beschikbaar op www.samdam.be :
- A. Creditcard – online betalingssysteem voor alle klanten met een creditcard
- B. iDeal – online betalingssysteem voor Nederlandse klanten
- C. Bankoverschrijving – betaling op factuur, nadat de goederen zijn ontvangen
Wilt u een gepersonaliseerde bestelling doorgeven?
Gelieve ons telefonisch of per email te contacteren en wij helpen u direct verder!
E-Mail zakelijke aanvragen
info@samdam.be